2014. október 22., szerda

A kedves fulkeforradalmi kormanyunk (Fidesz) be akarja vezetni az internet adot.

Eloszor minden megkezdett giga utan 150 forintrol szoltak a hirek: HVG, Index, Origo.
Utana mar elkezdtek szallingozni "a lakossagnak maximum 700 forintot kell fizetni" hirek: HVG, Origo.

Az Index rendesen racuppant a temara: itt, itt.
Az nCore is raporgott a temara, a torrentek merete helyett az internet adoval sulyosbitott arat irjak ki.



Anno a Fidesz 2008-ban tiltakozott az internet ado bevezetese miatt: HVG, Index.
Mondjuk 2006-tol egeszen 2008-ig a Fidesz kis tulzassal minden ellen tiltakozott.

Nekem errol az egeszrol hirtelen ez a velemenyem:

"Majd veszek az egyik mobilszolgáltatónál egy mobilnetes előfizetést 5-8 giga adatforgalommal.
Beizzítom az Opera Mini-t és el leszek vele.
Ha kinn Németországban jó volt nekem az 5 giga adatkorlát akkor itthon is jó lesz.
A nagy gépre meg ott van az Opera 12.17 build 1863, bekapcsolom az Opera Turbo-t oszt csókolom.
Megnézem a holnapi reakciókat és, hogy mi lesz a végkifejlett.
Aztán ha negatív irányba mozdulnak el a dolgok akkor bebattyogok a Vodafone-hoz és egy az egyben kicsengetem a 8 gigás mobilinternet két éves díját, a többi meg már a jövő zenéje.

Anno amikor modemmel neteztem ha másfél giga adatforgalmam volt akkor már néztem ki a fejemből, hogy mi a fenét csináltam.
Később jött a 384 kbites ADSL és azzal se volt több az adatforgalmam 2-5 gigánál.

Ha megszavazzák akkor megszavazzák és elég nagy az esély rá, hogy megszavazzák.
Az élet megy tovább a pár hőzöngöt meg leszarják.
 
Az internet szolgáltatók bevezetik az 5-10-15-20 gigás adatforgalmú előfizetéseket.

Ha nem szavazzak meg vagy átgondolják, hogy mekkora baromság amit így első lövésre beadtak, akkor minden marad a régiben.
Max nem hallgatunk online zenét, nem nézünk meg minden szart a YouTube-on.

Én sem örülök neki, de most mit tudok csinálni?
A parlament elé vonulással nem fogunk elérni semmit.
Majd jön a nyuggerkommandó és sósavval fenyegetnek meg minket, hogy kell egy kis sósav az arcodba internet helyett?"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése