2014. november 12., szerda

2014 10. 30.-a ota biztonsagi orkent dolgozom abban a hutohazban ahol aprilis elejen egy nap utan mergemben felmondtam.

Amikor meglattam, hogy hol fogok dolgozni majdnem elkapott a rohogo gorcs.

Szoval a munkahely kozel van, bringaval kb. 10 perc.
Ket muszak van 7-tol 19-ig es 19-tol 7-ig.
Szombaton nincs munka akkor a hutohaz zarva van.
Mint kiderult a szabadsagot nem fizetik es ha betegallomanyba megy az ember akkor azt se nagyon akarjak kifizetni.
A fizetes 480 forintos oraber, szoval eleg sovany, de jobb, mint a munkanelkuli segely, 8 orara vagyok bejelentve, a bejelentest le is ellenoriztem a TAJ szamom alapjan.
A munka abbol all, hogy kuksolok egy kis kontenerben (elneveztem kutyaolnak, mert kb akkora kb. 1,5m x 3 m), bambulnom kene a monitort, nyomodnom a ket ajtonyito gombot (ha csongetnek akkor kinyitom az ajtot), beirom egy fuzetbe, hogy melyik szallito jott vagy ment a hutohazbol, ejszaka leplombalom a kamionokat es kb. ennyi.
Sajnos a kutyaolban is van kamera ami engem vesz igy csak a monitor takarasaban tudok olvasni, de azert megoldhato a dolog.
Vegul is az orkodes miatt vettem a mobilnetet, hogy ne unjam halalra magam a 12 ora alatt.

Remelem sokaig meg tudok maradni a cegnel.

1 megjegyzés:

  1. És ki őrzi az őrzőket? Ki nézi annak a kamerának a képét, ami téged vesz?

    VálaszTörlés