2014. november 26., szerda

Ma delben kitort a parasztgyalazat benn.
Felhivott a biztonsagi fofonok, hogy latja a dolgozok csak ugy jarkalnak ki, be az epuletbe, de a veletlen generatort (megnyomja az ember, sipol akkor be kell jonni hozzam zsebeket kirakni es ezt en felirom egy erre rendszeresitett papirra, ha nem sipol akkor az ember mehet isten hirevel) senki nem nyomja.
Mondtam a fofonoknek, hogy en mar n+egyszer szoltam a dolgozoknak, hogy nyomkodjuk azt a gombot, mert ebbol meg problema lesz, de kis tulzassal szarnak se vettek amit mondtam vagy kinevettek.
Ezek utan en hiaba probalok 100%-on teljesiteni ha nem tartjak be a jatekszabalyokat.

(Az egesznek annyi elozmenye volt, hogy en mar jo egy hete megkertem a dolgozokat, hogy nyomkodjak azt a veletlen generatort, mert a fofonok megnezi a felveteleket es egybol le fogja vagni, hogy basszak nyomni a gombot es ebbol idovel balhe lesz.)

Utana meg a fejemhez vagta, hogy akkor mi a francnak van a biztonsagi szolgalat ha ki-be rohangaszik mindenki.
(Ebben igazat adok neki.)
Azt elismerte, hogy eleg hulye elhelyezese van a szolgalatnak, mert az epuleten belul van, nem a bejaratnal, mint mas helyen.

Na mindegy a fejmosas kb. 8 percig tartott, mire vegzett a gyomrom remegett az idegtol.

Ezek utan felhivtam a teruleti vezetot es elmondtam neki a beszelgetest.
Utana beszeltem a csoportvezetokkel, hogy mi a helyzet, hogy mit mondott a fofonok.
Ezek utan a csoportvezetok a menedzserekkel kupaktanacsot tartottak a dolgozokkal, hogy ezentul mindenki nyomja a gombot (veletlen generatort) akar tetszik akar nem, meg ha napjaban n+egyszer is ki kell menni a helysegbol akkor is nyomni kell.

Azt elismerem, hogy annyiban en is hibas vagyok, hogy a hivast megelozo idoben boszen nyomkodtam a tabletem.

Abban azonban nem erzem felelosnek magam, hogy a dolgozok basztak betartani a biztonsagi eloirasokat (ahogy visszaneztem a novemberi honapot alig irtak be magukat a dolgozok).

Minden esetre eleg szarul jonne ki, hogy pont emiatt a dolog miatt kuldenenek el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése