2014. november 6., csütörtök

Majd a beugrottam a Telenor uzletbe es elofizettem egy Hipernet Active csomagra (5GB / honap) 3990 forintert.
Megbeszeltem a csajjal, hogy nagyon nem szeretek szorakozni a befizetesekkel es egy osszegben (96 ezer forint) kifizetnem a ket ev huseget.
Kicsit csodalkozott, de meg tudtuk oldani a dolgot.
A csomag (Hipernet Active) lehet kerni ingyen egy Huawei E5220 mobil WiFi-t.
Nem valami nagy durranas a Huawei keszulek es inkabb egy ZTE MF60-at szerettem volna, de amikor a csajszi mondta, hogy az 4990 local creditbe kerul akkor kicsit felszaladt a szemoldokom es azok utan vegleg amikor rakerdeztem, hogy a ket ev huseg utan mennyi penzert fuggetlenitik a modemet (ZTE MF60) (het ezer akarmennyi + ÁFA).
Ennyi penzert mar fuggelten mobil WiFi-t veszek (TP-LINK M5250) es abban maradtunk, hogy "ingyen a szar is johet alapon maradjunk" a Huawie kutyunel.
A csajszi megcsinalta a szerzodest, en kifizettem egyben elore a ket evet, mire vegeztunk a szerzodessel, befizetessel addigra mar a Hipernet Active SIM aktivalva volt, en meg elegedetten tavoztam az uzletbol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése