2014. december 17., szerda

Idokozben elorelepes tortent a volt cegnel a kilepo papirjaimmal, az OEP kiskonyvemmel es a munkasruhammal kapcsolatban.

A kilepo papirjaim elvileg a het folyaman meg fogom kapni.

Az OEP kiskonyvem rossz cimre postaztam, igaz az a cim is a ceg cime, de nem oda kellett volna kuldeni a kiskonyvet hanem egy pesti cimre.
Vagy vissza fogja kuldeni nekem a posta vagy a fonokseg lemegy a cimre valamikor es elhozza.
Hurra!

A munkasruha kerdest eleg erdekesen kezeli a ceg.
Kilepesnek ki kell fizetni es le kell adni.
Amikor ezt meghallottam egy ideig csak hapogtam a dobbenettol a telefonba, mert errol egy kukkot nem szoltak es a munkaszerzodesben se szerepelt ez a dolog.
Amikor szohoz jutottam csak annyit tudtam belenyogni a telefonban, hogy kurva jo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése