2015. január 14., szerda

Tegnap (2014 01. 13.) reggel megyek a biciklimhez es latom, hogy mind a ket kerek le van eresztve.
Mi a fene, valaki vicces volt es leeresztette a kerekeket amig dolgoztam?
Nezem a szelepsapka korul a felnit, semmi nyom, hogy hozzanyultak volna.
Na mondom defekt.
Elkezdtem forgatni a hatso kereket es 4 vagy 5 kb. rajzszog hosszusagu tusket szedtem ki a kulsobol.
Nezem a masikat is es abbol is 4, 5 tusket szedek ki, az egyik annyira bele volt furodva a kulsobe, hogy csak otthon tudtam kiszedni belole egy kombinalt fogoval.
Muszak utan hulla faradtan hazatoltam a biciklit, kozben karomkodtam, mint a zaporeso.
Otthon elovettem a defekt javito smotyit es beletoltottem a ket leeresztett gumiba, majd felfujtam azokat es jott a hatalmas meglepetes, hogy semmit se ertem el vele ugyan ugy eresztenek a belsok.
Ujabb hatalmas karomkodas kovetkezett.
Gyorsan eltoltam a biciklit a bringaszervizbe, hogy kicsereltessem a belsoket.
3800 forintert kicsereltek a belsoket es delutan elhoztam a kesz bringat.

Meg aznap este bejartam a teruletet es egy rakat tuskes bokrot talaltam.
Azok essenek bele napjaban ketszer meztelenul a nyomorult tuskes bokrokba akik kitalaltak es kiultettek azokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése