2015. február 25., szerda

Multkor a takarito kotott sapkajat loptak el a radiatorrol.
Odament a fazon, felkapta es lement vele.

Nekem par napja ujra megmaceraltak a biciklim.
Valaki megprobalta letepni rola a kosarat amit felraktam ra kabelkotozokkel.
Majdnem az osszeset elszakitotta.
Gondolom megzavartak, vagy feladta a kuzdest.

Meg azon az ejszakan az elso kerekem is megprobalta valaki leereszteni.
Ezt akkor vettem eszre, hogy hozzanyultak amikor tekertem ki a piacra es laposnak tunt az elso kerek.
Megalltam, megneztem es meglepodve vettem eszre, hogy hianyzik a szelepsapka.
Gondolom duhitette, hogy nem jutott semmire a kosarral es bosszubol megprobalta leereszteni a kereket vagy egy masik vicces ember szorakozott meg ugyan azon az ejszakan.
Altalaban 4 Barra szoktam felfujni a kerekeket es ha csak ugy az autos szelep kiszedese nelkul probaljak meg leereszteni akkor az sokaig es viszonylag nagy zajjal jar.

Altalaban pumpalas utan visszatekerem es nem jellemzo, hogy egy sapka menet kozben csak ugy letekeredne a szelephazrol.

Komolyan mondom ejszakara lassan mar nem tudom hova zarni a biciklit, hogy fedett helyen legyen es ne nyuljanak hozza.
Eloszor a regi bicikli lakatom muanyag boritasat probaltak letorni, most meg ez az eset.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése