2015. február 21., szombat

Tegnap (2015 02. 20.) a nappalos munkatarsam azon hisztizett, hogy miert nem valtom le idoben.
Altalaban 06:50-kor vagy 18:50-kor szoktam valtani a szolgalatot.
A hivatalos valtas 07:00-kor es 19:00-kor kene, hogy legyen, de ennyit megteszunk a masikert, hogy kicsit korabban valtjuk egymast.
Erre 18:45-kor nekiall a radioba obegatni, hogy miert nem jovok mar ki, allandoan kesek, sose valtom le idoben, bezzeg o mar mikor kinn volt ma (2015 02. 20.) reggel, biztos most mentem el bevasarolni,  stb.
Kifejezetten nem erdekelt a dolog, levaltottam ahogy szoktam 18:50-kor.
Mikor valtas kozben osszefutottunk nekiallt ujra durrogni, hogy miert nem valtom le idoben, varja a kisfia.
Nem nagyon tudtam neki valaszolni, mert elviharzott mellettem.
Nem ertem hogyha ennyire el szeretne menni akkor miert nem szolt az operatornak, hogy szoljon nekem, hogy valtsam le hamarabb, mert el szeretne menni stb.
Akkor megertem es levaltom kicsivel elobb.

Majd ha osszefutunk szolgalatban akkor errol elbeszelgetek vele es megemlitem neki, hogyha tovabb ekez a radioban akkor majd egesz orakor fogom levaltani ahogy az a nagy konyvben meg van irva.

Arrol azonban nem obegatott, hogy egesz 45-kor ugy esik be az ajton (ezt az operator is "bizonyitani tudja"), pedig el lett mondva mar jo parszor, hogy a valtasnak egesz 30 es 45 kozott mar az orszoban kell lennie.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése