2015. március 20., péntek

Akkor folytatom a tortenetet.

Epp hatul voltam jarorben amikor szolt a kollega a radioban, hogy kikiseri a parocskat, de kozben panaszkodott, hogy az eletben nem fognak kierni, mert minden padnal leulnek, obegatnak, stb.
Mire korbeertem mar a buszmegalloban voltak es leultek.
Lattam naluk egy 5 literes vorosbornak csufolhato folyadekot, gondolom azzal dobtak fel az amugy sem unalmas hangulatunkat.
Szoltam a kollegamnak, hogy lehuzom az utolso checkolopontot es jovok segiteni neki.
Percekig tarto uvoltozes utan nagy nehezen elhagytak a teruletet.
A paros noi tagja mar akkor se volt valami jo allapotban, beszelni alig tudott es a jarassal is problemai voltak.

Harom ora elott kicsivel ujra kiszurtam oket a teruleten, most a boltok raktar feloli reszenel obegattak.
Odamentem es kozoltem veluk, hogy ne cincaljuk egymas idegeit, hagyjak el a teruletet.
Nem nagyon akartak elhagyni (par, perc es megyunk, stb), ekkor mar kezdtem elvesziteni a turelmem es megemeltem a hangom.
A vege az lett, hogy par perces uvoltozes utan nagy nehezen kiszedelegtek (szoszerint kell erteni) a jardara.
A no kozolte, hogy o vissza akar menni vasarolni.
Mondtam, hogy nem megy vissza, mert zarva vannak a boltok, lehet elhuzni a teruletrol a picsaba!
Ekkor szurtam ki, hogy az 5 literes agy, majsorvasztobol alig lotyog 2-3 ujjnyi a kanna aljan.
A no olyan reszeg volt, hogy beborult az arokba, de a fazon se volt mar szin jozan.
Kesobb a no ujra megallt es ugy esett hatra, hogy ilyen esest meg a klasszikus burleszk filmekben is ritkan lat az ember.
Nyil egyenesen, tompitas nelkul hanyatt baszta magat.
Na, kesz, ott helyben megdoglott futott at az agyamon azonnal hivhatom a rendorseget, mentoket, mehetek tanuskodni a birosagra, de hala az egnek feltapaszkodott es tovabb tamolygott a krapekjaval.
A paros a terulet sarkaig szemmel tartottam, utana mentem vissza a belso reszre, mert mar vart a kollegam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése