2015. március 1., vasárnap

Pentek (2015 02. 27.) ejszaka egy oraig a Tesco elott felreszegen obegattak a kolykok.

En is voltam fiatal, de ezt nem ertem, hogy mi ebben a jo, hogy a hidegben egy Tesco elott "bulizunk".

Anno mi penteken, szombaton elmentunk egy kocsmaba vagy valamelyik havernal toltekeztunk es utana felreszegen elmentunk az egyik discoba (SOTE, E-Klub, Colosseum, Calypso Disco, Globe Disco, Hully Gully,  High Life Disco, Moulin Rouge) es jo ereztuk magunkat, majd az elso nappalos busszal hazamentunk.
Neha voltak hazibulik, de azok ritkak voltak.
Aztan ahogy teltek multak az evek masok lettek prioritasok, hetvegen inkabb a het faradalmait pihentem ki otthon vagy a baratnomnel.
Nagy ritkan elmentem a haverokkal szorakozni, de mar ok se nagyon buliztak.

Most meg mar orulok, hogy otthon vagyok.

Szoval nem ertem a mostani fiatalokat hiaba voltam en is anno fiatal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése