2015. március 10., kedd

Ujabb agyhalottal talalkoztam az ejszaka.

Jarorozok es latom, hogy egy terepjaro a buszmegalloban all.
Odamegyek, benezek, egy no telefonal benne.
Mutatom neki, hogy ez buszmegallo, menjen innen.
Hala az egnek felfogta, behajtott a parkoloba.
Befejezem a jarorozest es mit latok?!?!
A terepjaros no a parkoloban a kozelkedesi utvonalon parkol.
Elkezdeke fele menni, de mar kiszurt, lehuzta az ablakot de  mar nem emlekszem mit mondott.
Megallok a kialakitott parkoloban, kozoltem vele es mutatta, hogy a parkoloba kene beallni.
Erre kinyogi, dehat itt nem vagyok utban senkinek.
Ahogy ezt kimondta abban a pillanatban kerulte ki egy auto ami a parkolobol jott ki.
Aha... - mondtam es ramutattam az autora.
Azert annyi esze volt, hogy leesett neki, hogy ez vesztes helyzet ebbol nem lehet kijonni sehogy sem es beallt a parkoloba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése