2015. május 29., péntek

Ejszaka (2015 05. 27.) jarorozok a teruleten, szol az operator, hogy az egyik bolt mogott lathatosagi mellenyben egy ember turkalja a bolt altal leselejtezett dolgokat.
Megyek oda, koszonok es kozlom, hogy na akkor most szepen visszarakjuk a kupacba a dobozt amit kivettunk onnan.
Kozben egyre jobban kozelitek a fazon fele es meglepodve latom, hogy egy masik biztonsagi ceg alkalmazottja.
Mondtam neki, hogy ember ne csinaljuk mar, legalabb mi vagyonorok ne tulajdonitsunk el dolgokat, meg akkor sem ha lathato, hogy azok a szemetbe ki vannak dobva.
Jol van, jol van. - mondta, es visszarakta a dobozt a szemetkupacra.
Kozben kikisertem a teruletrol es jelentettem, hogy a cuccot visszarakattam a helyere es az illetot kikisertem a teruletrol.

Kesobb jarorozes kozben visszatertem a szemetkupachoz es lattam, hogy a fazon csak azert is elvitte a cuccot amit par oraja kinezett maganak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése