2015. május 2., szombat

Par napja ejszaka jarorozok es latom, hogy valaki megy a Tesco bejarata fele.
Na mondom magamban ujabb hulye akit eddig a pinteben egy zsakban tartottak es meg nem hallott a vasarnapi es hetkoznapi bezarasrol.
Tavolrol direkt ugy helyezkedtem, hogy jol lassam a kezdodo musort.
A faszi majdnem nekiment az automata ajtonak es bamult a bezart ajtora, mint borju az uj kapura.
Majd atment a masik ajtohoz es annal is beprobalkozott.
Par pillanattal kesobb latom, hogy a kezeivel megprobalja szethuzni a bezart ajtokat.
Huuuuuu, bazd meg gondoltam magamban, nagyon eltokelt, csak azert is be akar menni a Tescoba vasarolni.
Elkezdi kocogtatni az ajto uveget egy kulccsal hatha kinyitjak neki az ajtot, de bentrol magasrol leszartak.
Kicsit csalodottan ellepett az ajtotol, kozben es is odaertem, erre kerdezi tolem, hogy: "Closed?".
Valaszul raboktem a walkie-talkie (ahogy mi hivjuk wókitóki) antennajaval a 6-22 feliratra es otthagytam a francba az amugy sem szomjas illetot, hogy oldja meg maga a logikai feladvanyt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése