2015. május 9., szombat

Tegnap (2015 05. 08.) ejszaka beszelgettem az egyik operatorral (mondjuk ugy, hogy fooperator, mert ra hallgat, figyel a szavara a teruleti vezeto) es mondta, hogy a munkatarsammal egyutt megdicsert engem a teruleti vezeto elott, hogy jol vegezzuk a dolgunkat, vegrehajtjuk a kapott utasitasokat.

Az az igazsag, hogy a vagyonorkodes sosem az egyenieskedesrol, egyeni dontesekrol szol.
Vannak pillanatok amikor az embernek az adott helyzettol fuggoen sajat maganak kell donteseket hozni, egyenileg is dolgozni, nem azt varni, hogy valaki iranyitsa, ezt a bizonyos foku onallosagot el is varjak az ortol.

Kis tulzassal a vagyonorkodes olyan, mint anno a hadsereg volt, a parancsot nem megbaszni, mert szaporodik.
Ha valaki leszarja a kapott utasitasokat az elobb vagy utobb megbukik ezzel.

Ez utan a kis kitero utan visszaterve a fotemara, en ugy vagyok vele, hogy nekem, mint ornek az a feladatom, hogy maradektalanul vegrehajtsam a ram bizott feladatokat, ezert kapom a fizetesem.

Probalok minnel jobban figyelni, hallgatni a fooperatorra, szakmailag szerintem jo tanacsokat ad amiket erdemes megfontolnom es hasznalnom ha ugy hozza a helyzet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése