2015. június 15., hétfő

Szoval a tortenet amit igertem.

Par napja megyek be melozni, erre benn kozlik velem, hogy vegyek a biciklibe egy uj belsot, mert a mostani kilukadt, ez az en szolgalatom alatt tortent es en vagyok a hibas, mert nem szoltam, hogy kilukadt a belso.
Eloszor csak hapogtam a dobbenettol, majd karomkodtam, mint a zaporeso.
Ezek utan elugrottam a kozeli boltba es vettem egy uj belsot 1200 forintert, amit az operator kicserelt a lukas belsovel.
Mint kiderult egy uvegszilank szurta ki a belsot.
Az meg az esetek nagy tobbsegeben nem ugy szurja ki a belsot, hogy az egy pillanat alatt leereszt, hanem szepen lassan leheli ki a lelket a belso.

Minden esetre az ideg szetbaszott / szetbasz, hogy velem fizettetik ki a kilukadt belsot.
Jo hogy nem mar a biciklilampa az elemet is velunk fizettetik ki, mert hasznaljuk es lemerul.
Vagy a radioba mi vegyuk meg az uj akkumulatort, mert hasznaljuk.

Szanalmas...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése