2015. július 26., vasárnap

Hetfon (2015 07. 20.) olyan erdekesen ment el az aram a kornyeken, hogy ujraindult tole a gepem.

Ejszakai muszak utan aludtam es arra riadtam fel, hogy ujraindult a gepem.
Eloszor arra gondoltam, hogy biztos valami lefagyasztotta a gepet, de nem talaltam semmit erre utalo nyomot.
Kozben latom, hogy nincs internet kapcsolat.
Naivan arra gondoltam, hogy lehet a µTorrent bolonditotta meg a gepet azzal, hogy elment a net.
Nezem a router logjat es latom, hogy ez bizony teljesen ures, minden alaphelyzetben all, mintha most kapcsoltam volna be.

Nezem a lakasban az elektromos orakat, azok meg nem alltak vissza alaphelyzetbe.

Vegul ugy voltam vele, hogy valami erdekes tortent az elektromos halozattal es fekudtem vissza aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése