2015. augusztus 17., hétfő

Furcsa egy napom volt ma.

Anyam gepen a legujabb Autoruns allandoan lefagyott.
Vegul felraktam egy regebbi verziot es azzal butykoltem a dolgokat.

A masik gepemen az nVidia GTX 650 Ti  videokartyamra egyszeruen nem tudtam felrakni a legujabb nVidia VGA drivert, mert allandoan leallt hibaval.
Leszedtem a regebbi meghajtot hatha az a baj, de nem akkor se tudtam felrakni.
Letoltottem egy regebbi meghajtot az se ment fel.
Vegen kinomban a felraktam a Windows Update altalt felajanlott nVidia - Graphics Adapter WDDM1.1, Graphics Adapter WDDM1.2, Graphics Adapter WDDM1.3 drivert.
Azzal most normalisan mukodik a rendszer.

Ugy nez ki, hogy a masik gepemen is idovel ujra kene rakni a Windows 7-et.

Csak tudnam, hogy mi a nyugje a drivernek vagy a Windowsnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése