2015. augusztus 11., kedd

Szarul aludtam az ejszaka, sokat forgolodtam, aztan fel het fele felkeltem.
Szopogatom az energiaitalom, kb fel nyolc fele es latom, hogy villog a telefonom.
Nezem a szamot es latom, hogy ez bizony a ceges szam.
Felveszem es mondjak, hogy be kene jonni, mert az egyik kollega rosszul van le kene valtani.
Ok, jovok csak osszeszedem magam.
Ilyen hamar meg nem kaptam ossze magam ugy, hogy meg is kellett borotvalkoznom.
Bementem es levaltottam a kollegat.
Annyira siettem befele, hogy elfelejtettem a nagy kapkodasban becsukni az ablakokat, kenytelen voltam reggeli idoben elkerni magam, hogy gyorsan haza ugorjak es bezarjam az ablakokat.

A mai nap (2015 07. 11.) ejszakas lettem volna, de megcserelodtek a dolgok es nappalos lettem.
Nem baj legalabb tudok aludni ejszaka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése