2015. szeptember 25., péntek

Amig nem voltam zajlott az elet benn.

Eltort a checkolo es kozosen kell kifizetni a javitas koltseget (kb. 2000 ft / fo).
Kozoltem a fonokkel, hogy szombat (2015 09. 19.) ota hozza se ertem a checkolohoz, utoljara en hasznaltam es mukodokepes allapotban adtam at a valtasnak es ez nem valami korrekt huzas, erre csak huzogatta a vallat.

Elloptak egy autot.
A csajszi leallitotta az autot a parkoloban elfelejtette felhuzni az ablakokat es kb. 8 perccel kesobb mar vittek is az autot.
Mondjuk ez furcsa, hogy 8 perc alatt elvittek az autot amikor neha hosszu fel orakat, orakat allnak autok a parkoloban ugy, hogy le van ereszte az egyik ablakjuk.
Volt olyan eset is, hogy a parkolo eldugottabb vegeben egy auto masfel napot allt lehuzott ablakkal.
En inkabb arra tippelek, hogy ez egy megrendezett lopas volt.
Eleg hihetetlen a szamomra, hogy kiszurjak a parkoloban a csajt, hogy kiszall az autobol, nem huzza fel az ablakokat, beszallnak es par perccel kesobb mar hajtanak is ki a parkolobol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése