2015. október 11., vasárnap

Akkor a "keresd a hibat a kepen" versenyt lezartam.

Lassuk az indulokat!

"Apollyon Blackmetal 2015. október 10. 11:40

Grammar nazi on:
A Kaposvárt kis k-val írták, a melletti-t egy t-vel, és a vasárnapot kis v-vel írjuk, nekik ezt sem sikerült eltalálni.
Válasz Törlés
"

Egesz jok a valaszok, ambar volt ami kimaradt.

"borotválttehén 2015. október 10. 14:11

Kettő is van. Kaposvár kis betűvel, illetve egyszer Kaposvári Sporthorgász Egyesületnek, egyszer pedig Kaposvár Sporthorgász Egyesületnek nevezik magukat. NIGGEREK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz Törlés"

Szinten jok a valaszok, de meg kimaradt valami.

"borotválttehén 2015. október 10. 18:56

Az URL-ben mintha vessző lenne a hu előtt, nem pedig pont.
Válasz Törlés
"

Megint egy jo valasz a lelkes versenyzotol, viszont meg mindig nem vett eszre egy hibat.


Ferfiasan bevallom nem vettem eszre a Kaposvari, Kaposvar anomaliat, a Vasarnapot es a melletit.

Tegnap (2015 10. 10.) este beszeltem a bolttal, hogy mekkora szegyen ez a plakat amit kiraktak a kirakatba, erre mondtak, hogy leszarjak, nem ok csinaltak.
Eleg szegyen, hogy a Worben vagy amiben csinaltak, nem ellenoriztek le, hogy mit adnak ki a kezukbol.
Valoszinuleg az exnyomdasz beszel belolem, anno minden munka szoveget atbogarasztam mielott elkezdtem volna nyomni, hogy ne akkor deruljon ki valami hiba amikor mar kesz a munka es orultem, hogy megszabadultam tole.

Visszaterve a contestre annak dacara, hogy a versenyzok egyike se kuldott be 100%-os helyes megfejtest eleg eros volt a mezony.
Igy egy megosztott elso helyezest osztok ki.
A versenyzok nyeremenye egy monitor kijelzo koruli eger futtasat.

1 megjegyzés:

  1. Plussz a két telefonszám eltérően van írva: az egyikben vannak a per jel körül szóközök a másikban nincsenek.

    VálaszTörlés