2015. október 5., hétfő

"Apollyon Blackmetal2015. október 4. 9:37

azigen... működési idő 7 nap 5 óra és 25%-os kondíció. Most vagy a winyó a szar, vagy a külső házának az elektronikája, vagy leesett párszor és ez történt. Ha legközelebb vásárolsz ilyesmit, lehet jobban járnál apróról egy üres külső házzal, amibe te veszel egy 2,5 winyót, olyat amilyet akarsz és jóval olcsóbban meg is úszod.
Válasz Törlés
"

Egy kulso, hordozhato HDD eseteben nem  jelent sokat a mukodesi ido, mert altalaban csak addig hasznalja az ember amig fel, lemasol rola adatokat, legalabb is en igy szoktam hasznalni.

Kicsit utana neztem a blogomban es megtalaltam a bejegyzest, hogy 2010 februarjaban vettem, a HDD-vel leptem meg magam szuletesnapomra.
Tobb, mint 5 es fel eves, ez alatt az ido alatt bejarta velem Tolnat, Baranyat, ugy erzem, hogy megszolgalta a penzt amennyiert anno vettem.

Arban kb. ugyan ott vagyok ha veszek egy kulso hazat es bele egy HDD-t, mintha vennek egy gyari kulso HDD-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése