2015. október 25., vasárnap

Regi szep idok "A taxisblokad" ami 1990 oktoben 25-en kezdodott.

Emlekszem alltam a 73-as busz megallojaban (most 173-as a neve) es csak nem akart jonni az a busz, azt meguntam a varakozast es begyalogoltam az iskolaba (Tótfalusi Kis Miklós Nyomdaipari Szakközépiskola és Szakiskola, ekkor meg a XV. keruletben volt az elmeleti oktatas, a gyakorlati benn a VIII. kerulteben).
Eleg kevesen ertek be, sokan jartak videkrol, arra mar nem emlekszem, hogy megvolt tartva az osszes ora, de szerintem nem es penteken is talan hamarabb engedtek haza minket.

Aznap csutortok volt, szombaton (1990 10. 27.) akkora sor allt az utcankban levo pekseg elott, hogy majd egy ora volt mire sorra kerultem, volt aki 5-6 kilo kenyeret vett.

Hetfore helyre allt minden, kis tulzassal mintha mi se tortent volna.

Az egeszre annyi emlekeztetett, hogy a Thokoly ut egyik hazan evekig (evtizedekig?) ott viritott egy felirat, hogy "Taxis Terror".




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése