2016. január 14., csütörtök

Munkatars a sajat hulyesegenek koszonhetoen benn rendesen felrugta a szaros bilit.

Mar ezerszer el lett mondva mindenkinek, hogy ejszaka addig nem mehet be senki pihenore amig a masik jaror vissza nem tert a teruletre.
Erre csak azert is besunnyogott a folyosora.

Utana meg en voltam a hibas, hogy lassan jarorozok, meg hogy az X. Y. kollega is megmondta, hogy lassan jarorozok.
En meg mar jo parszor elmondtam, hogy csak azert nem fogok rohani, hogy 30 perc alatt leverjem a nagy kort, nem fogok csatakosra izzadni, hogy utana az izzadt ruhamban megfazzak kinn a hidegben.
Nem teljesitmenyre megy a jarorozes, hogy az a jo jaror aki minnel hamarabb korberohanja a teruletet.

Az egyik kollega fixa ideaja, hogy ha nem rohanja korbe minnel hamarabb csekkolas kozben a teruletet akkor minimum megall a vilag es forditva kezd forogni.
Az allomany gyulesen is megmondta a fonokunk, hogy a jarorozesnek nem az a lenyege, hogy leszegett fejjel minnel hamarabb korberohanjunk hanem az, hogy megnezzunk mindent, amire boven van idonk a ket checkolo pont kozott.

Ehhez kepest a kollega teljesitmenyturat csinalt a jarorozesbol es utana nyavajog ha lassabban megyek korbe.

El is mondtam az operatornak, hogy mit mondott a fonok a jarorozesrol, erre az volt a valasz, hogy ot nem erdekli, hogy mit mondott a fonok.
En meg nem akartam mondani, hogy engem nem erdekel, hogy ki, hogy nyekereg a sebessegem miatt, telen nem fogok megfazni mar kenyszerkepzete miatt.

Ha nem tetszik neki panaszkodjon a fonoknel, minden checkolasnal boven idon belul szoktam lenni, max 3-5 perc plusz van az optimalis idohoz kepest amennyi ido alatt minimalisan korbe lehet menni a teruleten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése