2016. január 17., vasárnap

Par mondat az EUR raklapos lopasrol.

Jarorben voltam amikor szolt az operator, hogy az egyik bolt mogul lopjak a raklapokat.
A kollega a terulet tulso vegerol elindult, en meg pont azon az uton alltam ahol a bolt van es a lopas tortent, csak ugy jo 2-300 meterrel feljebb.
A kollega nem ert oda, mire kikanyarodott az auto a bolt mogul, de pont felem jott az uton.
Az ut es kozottem csak egy viszonylag mely befuvesitett vizelvezeto arok volt.
Atugorottam az arkot, hogy ugy kierjek az utra es feltartoztassam a tolvajt.
Ugras kozben ugrott be, hogy a cipomnek szinte tukorsima a talpa es ha a vizesarok oldalan megcsuszok a fuvon akkor szo szerint a fube fogok harapni.
Hala az egnek megtapadt a cipom es mar kinn is voltam az uton.
Alig tettem par lepest az auto fele, az lefekezett, megfordult es elhajtott az ellenkezo iranyba, csak annyit lattam belole, hogy egy sotet szinu kombi volt, a csomagtartojat nem csuktak le es 3-4 EUR raklap volt benne.
Kozosen megfogalmaztuk a jelentest, hogy mit csinaltunk aztan probaltunk napirendre terni a dolog felett.

Ejfel fele a kollega pont annal a checkolo pontnal allt amikor ujra beprobalkozott a tolvaj, de meglatta, hogy ott all a kollega es kereket oldott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése