2016. január 24., vasárnap

Penteken (2016 01. 22.) voltam a birosagi targyalason, mint tanu.

Felolvastak a 2013 oszen tett tanuvallomasom es megkerdeztek, hogy ezeket mondtam ami le van irva.
Kozoltem, hogy a fene se emlekszik mar, hogy mit mondtam 3 evvel ezelott.
Erre a biro azt mondta, hogy ezt mondtam, ott az alairasom, akkor jo, ezt mondtam.

Kerdeztek errol, arrol az uggyel kapcsolatban, valaszoltam ahogy az emlekeim alapjan tudtam.

A biro elrendelt egy 10 perces szunetet, utana folytatodott a targyalas.
Behivtak egy ujabb tanut, alig kezdtek el a kihallgatasat, mire az egyik vadlott elkezdett panaszkodni, hogy rosszul van.
Erre a biro kihivta a mentot es a targyalas berekesztette.
Valamikor aprilis kozepen lesz a kovetkezo targyalas.
Remelem arra mar nem hivnak be tanunak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése