2016. január 8., péntek

Reggel hazafele bringazva egy idiota barom majdnem elutott.

Van egy nekem jobbos 90 fokos kanyar hazafele menet, hajnali derenges volt, a kozvilagitast mar lekapcsoltak, az uton csak kozepen lehetett menni, mert a ket szelen teljesen le volt fagyva a hokasa, az autok se nagyon mennek bele ha nem fontos, a viszonylag tiszta reszen se nagyon lehetett szaguldozni, mert az is sikos, jegbodras volt.

Szoval komotosan, kivilagitva tekerek be a kanyarba erre a kanyar kozepen velem szembe ugy bo 3-4 meterre megjelenik egy kivilagitatlan mocskos szurke? auto.
Csak a lelekjelenletemnek koszonhetem, hogy be tudtam rantani magam havas reszre es nem auto alatt kotottem ki.
Amikor elhaladt mellettem az auto beuvoltottem az ablakon, hogy: "VILAGITAS AZ ISTEN FASZAT!".

Idiota, felelotlen barom!
A legszivesebben ott helyben megrugdostam volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése