2016. február 19., péntek

Par napja nappalos szolgalatban bejott a parkoloban egy turistabusz es olyan szerencsetlenul fordult, hogy meghuzta az egyik parkolo auto hatosjat.

Megyek a soforhoz es kerdem, hogy az 5 es fel tonnas tabla megvolt?
Erre azt valaszolta, hogy igen, de alatta ott volt, hogy kivetel Volan busz.
Es maga Volan buszos?
Erre csak hapogott meg meresztette a szemeit.
Megmutattam neki a kart amit csinalt es kozoltem, hogy akkor most megvarjuk az auto tulajdonosat.
Erre a busz utasai elkezdetek nyavajogni, hogy messzire mennek, jonnek stb.
Kozben bementem kajalni es atadtam az egeszet a munkatarsamnak, az meg elengedte a buszt.
Kaja utan mentem, levaltottam a munkatarsam es jo 2 orat szobroztam mire elokerult a tulajdonos.
Elmondtam neki a szituaciot, hogy megvan a karokozo osszes adata es kihivja a rendorseget?
A noci felhivta a ferjet es azt mondta, hogy kihivja a rendorseget.
Volt vagy 3/4 ora mire kiertek, kozben dumcsiztunk.
A rendorok felvettek a jegyzokonyvet, felhivtak a buszsofort, hogyha nem rendezi idoben a karokozas papirjait akkor rendorsegi feljelentest tesznek ellene stb.
Kozben jol lebasztak minket, hogy elengedtuk a karokozot a baleset helyszinerol, de mint kiderult ha nincs szemelyi serules es megadja az adatait akkor elhagyhatja a helyszint.
Az en adataim is felvettek, mint a tanu adatait.
Remelem nem kell megint birosagra rohangasznom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése