2016. április 23., szombat

Tegnap (2016 04. 22.) beszelgettem a munkatarsammal, mondom neki, hogy napkozben odajott hozzam egy fazon, hogy nezzek mar ra a Mercedesjere a parkoloban amig bemegy bevasarolni.
Kozoltem az emberrel, hogy nem orzott parkolo, aztan rakerdeztem, hogy milyen Mercirol van szo, mondta, hogy Mercedes, 30 millio.
Megvontam a vallam es mondtam, hogy ok.
Szoval ezt elmeseltem a munkatarsamnak es kozoltem, hogy nekem ezek mar nem nyujtanak semmi ujdonsagot, maximum azon lepodnek meg ha egy helikopter szallna le a parkoloban es elkezdtem sorolni, hogy milyen autok fordulnak meg itt:
- Ferrari California, Mercedes-Maybach,  Maserati, Bentley Continental, Rollys Royce Phantom, Lamborghini.
Es ahogy kimondtam, hogy Lamborghini elkezdett korozni a parkoloban egy Lamborghini Gallardo.
Mind a ketten felnevettunk.
A Lambo percekig korozott a parkoloban, mire talalt egy helyett, a soforje ott durrogott, hogy miert nem szelesebbek a parkolohelyek, hogy be tudjon allni az autojaval.
Mire kozoltem vele, hogy talan kisebb autot kene venni.

Az arra jaro vasarlok nyalcsorgatva fenykepezte a Lambot.
Na mondom...
Kesobb ujra talalkoztam a munkatarsammal, mondom neki, hogy lassan oda kene kuldeni a kulsos takaritokat a Lambohoz, mert meretes nyaltocsak vannak korulotte ugy fenykepezik azt az autot,ennyi erovel a Mercedes Citaro 2 BKV busz is fenykepezhetnek az is belekerul vagy 70-75 millioba vagy a bankautomatat, most delelott toltottek fel van benne vagy 15-20 millio kezpenzben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése