2016. május 24., kedd

"Arthur Dent2016. május 24. 10:46

Új pedálok? Vagy a hajtómű csapágy ment tönkre?
Válasz Törlés"

Elvileg a hajtomucsapagy "log?" picit, van benne kb. 1-2 mmes lotyoges.
Az oregebb munkatarsak azt mondjak, hogy meg boven kibirja.
Elvileg otthon is meg lehetne csinalni, mert allitasuk szerint nem egy nagy was ist das megcsinalni, ettol fuggetlenul nem merek hozzanyulni, mert tudom, hogy milyen fa kezem van es a vegen nagyobb kart csinalok, mint hasznot.
Amugy is meg kene nezetni a biciklit valami bringaszerelo muvesszel, mert amiota megvettem (az mar van vagy 10 eve) nem nagyon nezett ra senki.
Azert probaltam vigyazni a bringamra, olajoztam, zsiroztam, kentem a forgo pontokat, szoval szerintem nincs olyan ramaty allapotban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése