2016. május 13., péntek

Kollega reggel mellettem nem leszallt a biciklirol hanem leperecelt rola.

Allok a teruleten, szakszeruen meredek ki a fejembol, mire megall mellettem a kollega a biciklivel es koszon, hogy: "Szevasz twollah!".
Szevas Sanci! (a kollega nevet elvaltoztattam Sanyira, de amugy is tudjuk, hogy az igazi neve Sandor, de maradjunk abban a tevhitben, hogy Sanci az igazi neve) - koszontem vissza es neztem tovabb a teruletet.
Egy pillanattal kesobb tompa puffanast, majd hatalmas csorompolest hallok abbol az iranybol ahol az elobb a kollega allt a biciklivel.
Odafordulok es latom, hogy a kollega a foldon a bringaja alatt fetreng a foldon.
Ooooooooooooooooooooo! Bazdmegsanyiakurvaeletbemarkorareggelbevagybaszva! ripakodtam ra es kozben neztem, hogy egyre jobban vesztesre all a szabadfogasu birkozasban biciklivel szemben, neha biztattam, hogy: "Legyozod!".
Vegul kihozta a meccset egy dontetlenre es kikaszalodott a kerekpar alol.
Meglepo modon a drotszamar faradtabbnak tunt a birkozastol, mint hosunk.
Addigra en mar gurgulaztam a rohogestol, majd elkoszontunk egymastol es a konnyeim torolgetve odebballtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése