2016. május 10., kedd

Ma "osszeboltoltam" 200 forintot es talatam egy tizest.

Allok a bevasarlokocsiknal, odajon hozzam egy no es kerdezi, hogy: "A kocsit szazassal mukodnek?".
Igen, szazassal. - valaszoltam.
Mire a no odamegy a kocsikhoz es felhangosan azt mondja hatha ketszazassal is megy es elkezdi beletuszkolni a a ketszazast a szaz nyilasba.
Fa arccal neztem ahogy kuzd.
Par pillanattal kesobb leesett a nonek, hogy a szazas meretu nyilasba soha a budos eletben nem fogja betuszkolni a ketszazas ermet.
Elkezdett kerdezoskodni a tobbi vasarlonal, hogy nincs e veletlenul ket darab szazasuk a ketszazasaert cserebe.
Idovel meguntam a kerdezoskodest, elovettem a penztarcam es odanyujtottam a nonek egy bevasarloermet es mondtam neki, hogy: "Tessek, tegye el, meg maskor is jol johet.".
Erre a no nekem adta a ketszazasat, hogy: "Koszonom.".
Mire mondtam, hogy: "Koszonom, nem kell, annyi van ebbol az ermebol a parkoloban, mint a szemet.".
Erre a no tovabb eroskodott, hogy neki ennyit meger ez az erme.
Ok, "Az Isten aldja meg erte", mondtam es elraktam a ketszazast.

A tiz forintost, meg a foldon talaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése