2016. június 23., csütörtök

Ma reggel megint belecsoppentem a zavarosba.

Megyek az utolso koromon, hallom es latom, hogy a tavolban egy no kiabal es rugdos egy autot.
A Szent Fasz gondoltam, ennek fele sem trefa, azonnal kapcsoltam es bediktaltam az elhajto auto rendszamat, kozben odaertem a masik autohoz es latom, hogy a no mar benne ul letorten.
Kerdem, hogy minden ok, tudok e segiteni.
Erre mondja, hogy a fazon nem adta meg a penzet amivel logott neki es lerugta az autoja kilincset.
Mire ezt elmondta elkezdett zokogni, adtam neki a zsebembol egy marek pzst, hogy abba sirjon.
Beradioztam, hogy mi a helyzet es megkerdeztem, hogy kivan e rendorsegi feljelentest tenni az ugyben.
Elkezdett telefonalni a karokozo fazonnak, majd letette es ujra elkezdett sirni.
Nyugtatgattam, tovabb bogott.
Kozben felismertem benne azt a not aki par napja reggel belem allitotta az ideget.
Mondtam a nonek, hogy mi mar ismerjuk egymast, ha ujra talalkozunk akkor mar rozsat hozok magammal.
Mosolygott a no es a konnyeit torolgette.
Elkoszontem tole es folytattam a jarorozest.

Kesobb a kollega beradiozott, hogy a noci a rugdosos fazonnal elhajtott.
Gondolom rendeztek az anyagiakat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése