2016. június 10., péntek

Par napja ejszaka allok a teruleten, kifordul a sarokra egy auto es a sofor kikiabal belole, hogy: "Huhuhuuuuuuu!".
Visszakiabaltam, hogy: "Huhuhuuuuuuuuuuuuuuuuuu!".
Latom elkezd mozogni a fazon szaja, kozelebb megyek, koszonok neki es megkerdem, hogy miben tudok segiteni neki.
Erre a fazon megkerdezi, hogy en rendor vagyok?
Nem bazd meg en vagyok a sheriff! valaszolom neki.
Majd megmutatom, hogy vagyonor vagyok.
Erre megszolal a fazon, hogy egy valami roman ceg, hogy security?
Elovettem az apa a hulye gyerekehez beszel hangsulyom es ugy valaszoltam, hogy: "Nem ez magyar ceg!".
Kerdi a fazon, hogy hol van a Tesco.
Mondom neki, hogy a hata mogott, de mar bezart, holnap reggel ottol varjak sok szeretettel.
Megkoszonte az urge az utbaigazitast es elhajtott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése