2016. augusztus 15., hétfő

Mint a mosott szar ugy erzem magam.

14:40-re megjott a 8 kobmeteres kontener es kb. 3 ora alatt szinte teleramoltam.
Kozben ugy kellett kirobbannom a lakasbol, mert mar harom ember a kontenerben allva turkalt a cuccok kozott.
Hogy ok csak a vasat vinnek el.
Nem!
De csak a vasat...
Nem! Tavozzunk szepen a kontenertol! kozben bevetettem a hatarozott, szigoru nezesem.

Aztan jott egy oregebb faszi aki szinten elkezdett turkalni a kontenerben, hagytam turkaljon, kozben picit dumaltunk.
Kerdi van e elado monitorom.
Mondom milyen kene.
Mondja, hogy lapos.
Az akad.
Kihoztam neki a Benq 5:4 keparanyu monitorom.
Ranez a fazon es mondja, hogy hu van rajta DVI bemenet is! Mennyit ker erte?
Picit agyaltam es mondtam a jo embernek, hogy alkudjunk, ot ezret kerek erte.
Haromert elviszem.
Ok! es mar szamolta is a harom ezret a kezembe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése