2016. október 25., kedd

Voltam az izotopos vizsgalaton az Uzsokiban.

A sok varakozo kozott en voltam a legfiatalabb.

A vizsgalat varakozassal egyutt kb. 2 ora alatt megvolt.
Leadtam a papirom, vartam egy kicsit, behivtak, leultettek a belso varoban (aktiv betegvaro?), behivtak egy szobaba, beinjekcioztak a radioaktiv anyagot (felek az injekciotol, de a nover nagyon jol csinalta, eszre se vettem, hogy megszurt, stb), kimentem a varoba, hogy hasson a radioaktiv anyag, visszahivtak ugyan abba a szobaba, kaptam egy pohar vizet, hogy kioblitsem a szam es igyan meg a maradekot, felfekudtem a vizsgaloasztalra, a nyakamnal megjeloltek a radioaktiv anyaggal par ponton, hogy tudjak hol kell merni? a keszulekkel, beallitottak a keszuleket es innentol kezdve nem figyeltem, mert majdnem elaludtam a vizsgalat kozben.
Vizsgalat utan kicsit komasan lekaszalodtam a vizsgaloasztalrol, kozben elmondtak, hogy mikorra johetek a leletert es en szo szerint sugarzo arccal tavoztam az izotopos reszlegrol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése