2016. november 21., hétfő

Par sor a Kresz vizsgarol.

Eleg hamar odaertem a helyszinre (1119 Budapest, Petzvál József u. 39.-ben lesz a Fővárosi Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési És Fogyasztóvédelmi Főosztály Járművezető Vizsgáztatási És Utánképzési Osztály), rendesen be is szartam amikor meg fel 9 fele se jelent meg senki a csoportbol, mar arra gondoltam, hogy elneztem a datumot, idot.

Fel 9 utan elkezdtek szallingozni a tobbiek is, mindenki a vermerseklete szerint izgult.

9:10.kor megjelent a vizsgaztao, nev szerint behivott minket a vizsgaterembe es leultetett minket a sorszamozott asztalhoz aminel egy erintokepernyos gep fogadott minket.
Elmondta, hogy mi a vizsga menete, hogy mukodik a gep, aztan elkezdodott a vizsga.

Nem kapkodtam a vizsgaval, nyugodtan elolvastam a kerdeseket es ketszer megneztem, hogy hova bokok az erintokepernyon, nehogy veletlenul a rossz valaszra bokjek ra, mert ott mar javitani nem lehet.

Az utolso kerdes utan volt egy par masodperces kiertekeles es kidobta a gep, hogy sikerult a vizsga.
Lett volna lehetosegem, hogy megnezzem, hogy hol hibaztam, de nem erdekelt, mert ugy vagyok vele, hogy ez mar megtortent, valtoztatni mar nem lehet rajta, mintha felvenne az ember, hogy eltor egy vazat es attol, hogy visszanezi a felvetelt ujra vaza lenne a cserepekbol.

Odamentem a vizsgabiztoshoz aki megnezte a sajat gepen az eredmenyt es mondta, hogy sikeres lett a vizsga, beirta a vizsgapapirra, hogy megfeleltem a vizsgan, azt alairtam es megkonnyebbulten tavoztam a terembol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése