2017. január 22., vasárnap

Beszart a mikrom, eleg kohos hangokat kezdett adni mukodes kozben es a talca is furcsan forgott.
Egybol kikapcsoltam es nem eroltettem tovabb a mukodeset.

A Tesco oldalan akciosan lattam a Gorenje MMO20MGWII grilles mikrot.


Naivan arra gondoltam, hogy megrendelem online es 1-2 napon belul kihozzak.
Nem jott ossze a dolog, mert nem lehet online megrendelni.
Berobogtam a kozeli Tescoba, hogy ott megveszem, de mar nem volt, kerdezem az ugyfelszolgalatot, hogy embert  kell olnom az akcios mikroert vagy eleg csak ha bekaugetesben korbeugralom a Tescot, hogy legyen a vagyott mikrobol.
Azt a valaszt kaptam, hogy keszlet kisopres van es talan valamelyik masik Tescoban meg van.
Arra a felvetesemre, hogy megrendelnem es athoznak ide (ahol voltam) azt a valaszt kaptam, hogy olyat nem tudnak csinalni.

Na hurra, ennyit az olcso mikrorol.

Atmentem a MediaMarktba, hogy ott nezzek mikrot magamnak.
Atnyalaztam a mikros sort es talaltam egy nekem tetszo Samsung GE71A grillezos mikrot 25990-rol leakciozva 22 vagy 23 ezer parszaz forintra.
Ott helyben felmentem a netre es rakerestem, hogy hol lehet a legolcsobban kapni, mert akkor onnan megrendelem.
A kereso azt dobta ki, hogy a MediaMarktban a legolcsobb (19798 forint) es ingyenes a kiszallitas.
Megkerestem a nagy haztartas gepes pultnal az eladot es elmondtam, hogy melyik mikrora vágyok, hogy a neten olcsobb, mint az aruhazban es meg lehet oldani, hogy az online arert vasarolhassam meg a keszuleket.
Felhivott valakit a pulton levo telefonon, pusmogtak, majd letette es kozolte, hogy elvihetem az online arert.
Kitolttuk a papirokat (szallitasi cim, vasarlo adatai) es boldogan tavoztam a MediaMarktbol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése