2017. január 10., kedd

Voltam a Karolyi-ban a pajzsmirigy muvesznel.

Azzal inditottak, hogy a foorvosur kerese, hogy csinaltassak egy EKG-t.
Mondom ok.
Hala az egnek nem kellett messzire mennem, egy ajtoval arrebb, leultem, par perc varakozas mulva mar fenn fekudtem az vizsgaloagyon es a doktorno rakta ram az EKG tappancsokat.
Fekszek az agyon, beszelgetek a doktornovel, egyszer csak szinte felsikkant, hogy maganak alig van pulzusa.
Pedig meg izgatott allapotban is vagyok, alig fel oraja ittam meg fel liter light kolat.
Nem szokta szamolni a pulzusat? - kerdezte a dokino.
Mondom minek, nem viszi azt el senki.
50-es a pulzusa... ...nem sportol? - kerdezte a no.
Haat, ha a napi reggel es este 4 es fel kilometer kocogasnak szamit. - valaszoltam.
Akkor jo, a sportoloknak szokott ilyen alacsony lenni a pulzusuk.

Ebben maradtunk, feloltoztem es kimentem a noverhez.
Odaadtam neki az EKG leletet, hogy megaramoztak, olyan felvillanyozottnak erzem magam.
Mondta, hogy uljek le, majd szolitani fog a fororvos.

Idovel behivott a foorvos, megnezte a leleteim, o is racsodalkozott az 50-es pulzusomra, majd azt mondta, hogy menjel a leletekkel vissza a korzetihez az majd beutal abba a korhazba ahova tartozom, hogy torkonszurjanak.
Na hurra...

Szoval jelenleg itt tartok, mehetek vissza a korzetihez dokihoz doktor ur gecohoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése