2017. február 16., csütörtök

"Apollyon Blackmetal 2017. február 16. 21:21

Bakker... sajnálom, akkor ez azt jelenti hogy oda kell figyelned a kajára, hogy ne legyenek szövődmények, és életed végéig gyógyszereket kell majd szedned...
Válasz Törlés"

Hat igen, valahogy ugy ahogy irtad.
Hormonnal tomhetem magam, pajzsmirigy hormonnal, valahogy nem orulok neki.

Nem akarom soteten latni a jovot, jovom, altalaban ugy allok a dolgokhoz, hogy keszulj a legrosszabbra es nem er meglepetes.

Fiatal koromban (20-25 evesen) lattam a kollegaim ahogy tomtek magukba a szivgyogyszereket es azert "imadkoztam", hogy pont az ilyen betegsegeket usszam meg, hogy eletem vegeig ne gyogyszerekkel kelljen "eletben tartanom" magam.
Erre pont azt dobta a gep amitol a legjobban feltem.


1 megjegyzés:

  1. Nem bántásból írom, évek óta olvasom a blogodat. Ahogy láttam, nem ettél eddig sem túl rendesen (volt már pl. párizsis kép, meg meki stb.), a helytelen táplálkozás is kiválthatja az ilyesmit. Meg persze genetika stb. Te nyilván tisztában lehetsz a dologgal.
    Amúgy jah, ez sajnos egy elég súlyos dolog, és nem játék, frankóban oda kell figyelni. Persze együtt lehet vele élni és teljes életet is élni. Doki nem mondott hasonlókat, meg hogy mostantól hogy és mit kell enni élni stb?

    VálaszTörlés