2017. február 19., vasárnap

"Apollyon Blackmetal2017. február 17. 21:44

Nem bántásból írom, évek óta olvasom a blogodat. Ahogy láttam, nem ettél eddig sem túl rendesen (volt már pl. párizsis kép, meg meki stb.), a helytelen táplálkozás is kiválthatja az ilyesmit. Meg persze genetika stb. Te nyilván tisztában lehetsz a dologgal.
Amúgy jah, ez sajnos egy elég súlyos dolog, és nem játék, frankóban oda kell figyelni. Persze együtt lehet vele élni és teljes életet is élni. Doki nem mondott hasonlókat, meg hogy mostantól hogy és mit kell enni élni stb?

Válasz Törlés"

Az teny, hogy nem pont eppen a legegeszsegesebben taplalkozom, ezt alairom, bar lassan jo 8-10 honapja sok zoldseget eszek, meg azert mozgok is (naponta 2x4, 4 es fel km kocogas).

Kerdeztem az asszisztenst, hogy mitol lehet, johetett ki ez es azt mondta, hogy felborult a hormonhaztartas (pajzsmirigy), szoval ki lettem segitve.

Arra is gondoltam, hogy lehet a zsiregetoktol (fogyokuras szerektol) amiket szedtem, attol durrant be az irigy pajzsmirigyem.

Par eve az egyik doktor (alkalmassagi vizsgalaton, amikor mentem ki a nemetekhez dolgozni) mar riogatott, hogy picit meg van duzzadva a pajzsmirigyem, en meg nem foglalkoztam vele.
Lehet, hogy ez annak a folyomanya, tudja a fene.

Kapalodznom, tiltakoznom, fejemet a homokba dugni nincs ertelme, ezen az uton vegig kell mennem, mar csak a sajat magam erdekeben is vegig kell csinalnom.

A doki nem mondott semmit, hogy mit ehetek, nem ehetek, mit csinaljak, ne csinaljak.
Lehet, hogy a mutet utan, amikor elkeszul a szovettan, talan mond vmit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése