2017. február 10., péntek

Par napja kivancsisagbol, probabol, unalombol, lesz ami lesz alapon beadtam a kukasokhoz az oneletrajzom.

Felhivtak, hogy menjek be ma (2017 02. 10.) reggel 8-ra allasinterjura.

Mar hamarabb benn voltam, mert eleg rossz arra fele a kozlekedes.
Az interju nagy nehezen fel 9-kor kezdotott, voltunk hatan, heten.
Elmondtak, hogy mi a palya (reggel fel otos kezdes, lomtalanitasnal hetvegi melo), mennyi a fizetes (130 ezer, probaido utan meg kb. 30 ezer cafeteria, muszakpotlek), aztan sorban mindenki elmondta, hogy honnan jott, miert van itt, stb.
Vegul is tetszett a dolog, van busz ami beviszi a melost reggel, stb.

Miutan mindenki elmondta a maga mondokajat, mondtak, hogy menjunk ki, elmelkednek es egyenkent behivnak mindenkit.

Majd egy ora toporgas utan behivtak es kozoltek, hogy maga nem.
En meg mondtam, hogy koszontem a reszvetelt.

Picivel kesobb kinn talalkoztam az egyik sraccal akivel benn beszelgettunk es mondta, hogy vegul is felvettek volna, de 3900 forintos napi dijjal, alkalmi munkavallaloival.
Ott is hagyta oket a francba, mondjuk nem is csodalom, az igert 130 ezerhez kepest a napi 3900 forint, alkalmi munkavallaloi edeskeves es nem errol volt szo.

Picit azert sziven utott, hogy szemetesnek se kellek.

Bar tenyleg nem tudom, hogy oruljek vagy ne oruljek, hogy nem jott ossze az allas.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése