2017. február 3., péntek

Voltam a gasztoenterologian egy ujabb felejthetetlen elmennyel gazdagodtam.

A doki megnezte a leleteim, majd mondta, hogy fekudjek le hanyatt az asztalra, huzzam fel a polom, tegyem szabadda az alhasam es megnyomkodta a gyomrom, alhasam, kozben hummogott.
Majd mondta, hogy fekudjek oldalra es huzzam fel a labaim.
Oooooo! kialtottam fel.
Pont jokor jottem pentek van!
Ha megfogja a ket kezevel a vallaim akkor sikitani fogok! figyelmeztettem a dokit.
Ezek utan romantikusnak nem mondhato modon bedugta a mutato ujjat a seggembe.
Meg is kerdeztem, hogy vekonyabb ujj nincs.
Kihuzta az ujjaz es mondta, hogy nem talalt semmi elvaltozast, kozben en megtoroltem a kapott papirtorlovel a seggem.

Mondta, hogy hozzak harom egymast koveto szekletmintat majd a kapott eredmennyel jojjek vissza es ha kell akkor a proktologus vegbeltukrozest fog csinalni.
Ok, mondom akkor megint penteken jovok...
Kaptam 3 kis fiolat abba kell begyujtenem a kakit, meg a laborba a beutalokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése