2017. március 24., péntek

Beszeltem a gasztroenterologia a doktorral.
Megnezte az uj szeklet leletet es kozolte, hogy ebben bizony ver van (harombol haromban), gyomor es vastagbel tukrozes lesz.
Hurra!

Egyszerre egy nap fogjak elvegezni a vizsgalatokat.
Azert rakerdeztem, hogy alul, alul felul egyszerre, mert akkor forgathatnanak, mint ahogy a disznot szoktak a nyarson.
Nem, eloszor a gyomrom tukrozik meg, majd egy kis piheno es a vastagbelem nezik meg, mar amennyire be tudnak nezni azzal a masfel meter!!! hosszig beero keszulekkel.
Na ekkor mar nem volt annyira oszinte a mosolyom.

Kaptam idopontot 2017 04. 27.-re, azt mondta a doki, hogy addigra megprobal visszajonni, hogy honnan arra mar nem emlekszem, ha nem er vissza akkor ertesiteni fognak.

Azert kozoltem a dokival, hogy jo lenne ha o vizsgalna tovabb, ha mar februarban intim viszonyba kerultem a mutato ujjaval.

Megirta a beutalokat.
Ujra mehetek vervetelre, a vizsgalat elott valami mereg draga hashajtot kell innom.

Elkoszontem, meg szerencse, hogy a doki nem ugy koszont el tolem, hogy meg benezek es hazafele jovet a buszon enyhen lesokkolva bambultam ki a fejembol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése