2017. május 12., péntek

Kicsit koran kezdtunk neki a lomtalanitasnak, este hat ora helyett mar delelott tizenegykor elkezdtuk kiramolni a dolgokat az utcara.
Tudtam, hogy ebbol gebasz lesz, mert a bedobott papiron azt irtak, hogy este hattol lehet kiramolni.

Delutan fel ot fele nyomjak a csengot, megyek ki es latom, hogy negy kozteres allja korbe a lomot amit kirakodtunk.
Ahogy meglattam oket azonnal levert a viz, mert a papiron amit bedobtak 150 ezres buntetessel
fenyegetozek.

Kerdezi az egyik kozteres, hogy kie a szemet ami az utcan van.
Mondom a mienk, durva lett volna letagadni, hogy mas rakta ide, mi azt se tudjuk ki volt.
Aztan mondja, kerdi hogy tudjuk, hogy csak este hattol lehet kirakni a szemetet, kozben mar a masik kozteres vadul fenykepezte a lomot.
Elovettem a legartatlanabb arcom es remego hangon kerdeztem vissza, valaszoltam, hogy tenyleg, nem tudtam, az utcaban beszeltek hetet, havat a lomtalanitasi idopont orajarol.
Valahogy nagyon meggyozo lehettem, mert a vegen csak szemetelesert jelentettek fel, ami 10 ezer forintba fajt, de mondtak, valamit, hogyha atmegy a feljelentes az onkormanyzathoz akkor az akar 50 ezer is lehet.
Hurra...

Ott helyben megirtak a csekket, ujra fenykepeztek egy sort, aztan elkoszontek es elmentek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése