2017. május 31., szerda

Tegnap (2017 05. 30.) talalkoztam az egyik jogositvany tanfolyam tarsammal, kerdeztem, hogy hogy megy neki a vezetes, mennyi plusz orat fizetett (o is fizetett plusz orakat, kb. ugyan ott tart, mint en) es megjegyezte, hogy szerinte hiaba vezet akarmilyen jol az ember akkor is plusz orakat vetetnek az emberrel.

Legyen vagy ne legyen igaza ebbe nem akarok beleszolni.

Nekem az a meglatasom, hogy 30*45 perc (mert a 30 ora az nem 30 ora azaz 1800 perc, hanem ahogy irtam egy ora 45 percnek szamit, mint az iskolaban) vezetes utan aki eredmenyesen le tud forgalmivizsgazni az nagyon osszeszedett ember vagy mar elotte is vezetett.

A vizsgateruletem van jo par olyan hely ahol annyira le vannak kopva az utburkolati jelek, hogy alig lehet eszrevenni azokat es ha nem tanulja meg, jegyzi meg az ember, hogy ott merre kell sorolni akkor az a vizsgan hibapont vagy bukas.

Szeretnek mar tul lenni az egeszen, a tanar szerintem kifejezetten nehez termeszetu.
En se vagyok egy matyo himzes, de a tanar boven tultesz rajtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése