2017. június 28., szerda

Elinteztem a "B" kategorias jogositvanyom, rament a delelottom.

Majdnem nyitasra bementem a Fővárosi Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály Járművezető Vizsgáztatási és Utánképzési Osztály-ra (Budapest, Petzvál József u. 39, 1119).
Varakoztam vagy 10-15 percet mire sorra kerultem, elmondtam, hogy ekkor es ekkor sikeres forgalmi vizsgat tettem, erre a kezembe nyomtak egy "igazolast" ami egy kb. 10 mm x 60 mm-es papirfecni volt!

Azzal a papirfecnivel atutaztam az egesz varoson es bejelentkeztem a XV. keruleti kormanyablakba, mint kiderult nyugodtan foglalhattam volna telefonon a 1818-on idopontot, de ugy voltam vele, hogyha mar ott vagyok akkor kivarom a sorom.
Kb. masfel ora varakozas utan sorrakerultem.
Az ugyintezo no elvette tolem a papirfecnit a szemelyim, lakcimkartyam, a voroskereszt altal kiallitott kis kartyat, hogy sikeres elsosegely tanfolyamot vegeztem.
Alairatott velem egy papirt, az az alairas lesz a jogositvanyomban, kozben bepotyogte a gepbe a papircetlin levo szamokat es latta, hogy benn vagyok a rendszerben es tovabb folyatatta az ugyintezest, majd kozolte, hogy akkor most fizessek 4 azaz negy ezer forintot a jogositvanyert.
Mire kozoltem, hogy elso jogositvany es azert nem kell fizetni.
Erre a no egy pillanatra megakadt, odahivta a kolleganojet, hogy megkerdezze tole, hogy tenyleg nem kell fizetni az elso jogositvanyert, a kollegano megnyugtatta, hogy nem kell fizetni.
Ezek utan megfestettek fennyel (gy.k.: lefenykepeztek) (ugy nezek ki a kepen, mint egy sorozatgyilkos), majd elmondtak, hogy a kesz jogositvanyt 8-10 munkanapon belul kipostazzak.
Osszekaptam a cokmokom es kianimaltam az okmanyirodabol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése