2017. július 4., kedd

2017 06. 30.-an reggel 7 orara bementem az Uzsokiba.

Eloszor felirtak az adataim orvosi szobaban, a jobb csuklomra raktak a "fesztival belepot" es atkuldtek a belgyogyaszatra.
Ott bejelentkeztem a noverpultnal.

Atmentem a cuccaimmal a noverpulthoz es jelentkeztem.
Mondtam es mutattam a jobb csuklom, hogy kaptam egy ilyen "fesztival belepot".
Vettek a lapot mosolyogtak.
Kozben osszefutottam a dokival aki muteni fog es kozolte, hogy engem keresett, mondtam, hogy megtalalt es mondtam, hogy ne aggodjon mutetlenul nem fogok lelepni.
Aztan azt is mondtam neki, hogy doktor ur geco a het elejen beleallt a gyasz a derekamba es alig tudok hajolni stb.
Ok, arra is kap vmit jott a megnyugtato valasz.
Ezek utan az egyik nover a kezembe nyomott egy csini, sotetkek hatul a nyaknal osszekotheto papir vagy a fene se tudja mibol keszult kopenyt, egy adag fertotlenitos mososzert egy muanyagpoharban es bekisert az egyik korterembe ahol megmutatta az agyam.
Harman voltunk a korteremben.
Mondta, hogy cuccoljak le, vetkozzek le csak a kopeny lehet rajtam a fertotlenitos mososzerrel mosakodjak meg, az arcom nem kell.
A tusolo egy kulon posztot meger, arrol kesobb irok.
Letusoltam, lecsutakoltam magam es lecsuccsentem az agy szelere.

Kesobb jobb a nover es szolt, hogy fekudjek le, bekotott egy infuziot, azt szepen "elszopogatta" a testem, majd egy ujabb is bekotott.

Alig kezdte "szopogatni" a  testem az infuziot amikor megjelent az agyam mellett egy srac feher ruhaban es kozolte, hogy hamarosan kezdodik a mutet.
Hat akkor bulizzunk! valaszoltam.
Kozben valami felfirkalt a lepedore amin fekudtem.
Eltunt a feher ruhas srac, majd par perccel kesobb labbal elore az aggyal kitolt a korterembol a folyosora.
Hangosan megjegyeztem, hogy kovetkezore nem labbal elorefel szeretnem elhagyni a kortermet, erre viccesem megjegyezte, hogy ez ellen mindent meg fognak tenni.

A srac attol es atliftezett velem a fel Uzsokin, mire kikotottunk a muto elotereben, ahol egy bacsika zold lepedovel leteritve huzta a lobort.
Ez a mutet legalabb sikerult, gondoltam magamban.
Alig neztem jobban korbe a srac a kezembe nyomott egy zold uszosapkaszeruseget es mondta, hogy vegyem fel es at kene maszni a masik agyra.
Valahogy atkapaszkodtam az agyra, az infuziot atakasztottak a masik agyra es beljebb toltak a mutok ele.
Nezelodtem, hallgattam ahogy a mutosok vihancolnak.
Majd hirtelen ujra meglodult az agy es betoltak a mutobe.
Benn a radiobol! az egyik kereskedelni csatorna musora szolt.
Mondtam, hogy nem lehetne kikapcsolni a radiot, rosszul sikerul a mutet vegetativ allapotba kerulok es eletem vegeig valami rettenetes zenet kell hallgatnom.
Ne aggodjon... es mar nyomtak is a maszkot a szamra!
Ne, ne, ne....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése