2017. december 3., vasárnap

Tegnap (2017 12. 02.) kocogas kozben azon agyaltam, hogy be kene fujni az auto ajtogumitometiseit szilikonnal, hogy a fagyokban ne fagyjon ra a szigeteles az ajto femjere es ne tepjem szet a szigetelest amikor kinyitom az ajtot.
Gondoltam elugrom veszek szilikon sprayt es masnap (2017 12. 03.) lekenem a gumikat.
Aztan par perccel kesobb beugrott, hogy par hete vettem egy tubus szilikonzsirt.
Hazaertem a kocogasbol, lepancsiztam es kimentem, hogy lekenjem a szilikonnal a gumitomiteseket.
Eloszor vekony csikban kentem a gumira, majd papirtorlovel attoroltem a tomiteseket, hogy rendesen eloszlassam a zsirt, mindenhova jusson belole.
A vegen pedig az ajtozsanerok is kaptak egy pici szilikont.

1 megjegyzés:

  1. Szilikon tönkreteszi a gumit.
    Idővel kikeményedik és töredezni kezd.
    Kicsi vízzel hígított Glicerinnel kell kenni.
    http://db.komal.hu/KomalHU/cikk.phtml?id=200520

    VálaszTörlés