2018. március 24., szombat

Vezetes kozben vettem eszre, hogy van par kofelverodes a szelvedon (elso szelvedo).
Eloszor arra gondoltam, hogy biztos par bogar kenodott szet az uvegen, de a szelvedomoso nem szedte le.
Megalltam, megpiszkaltam a foltot es megdobbenve vettem eszre, hogy az nem bogarfolt, hanem kofelverodes.

Hurra!

Kb. ugy nez ki a szelvedo, mintha soretessel lottek volna telibe, van ugy 3-4 pici es ket nagyobb felverodes.
Az egyik nagy (kb. 3 mm atmeroju) kb. a szemmagassagomban van, picit zavaro, meg kell szoknom, hogy ott van es akkor idovel valoszinuleg nem fogok foglalkozni vele.

Tobb variacios lehetoseg is van:
- beleszarok, kovetkezo muszaki vizsgaig nem foglalkozom a dologgal.
- elmegyek egy "javitok neked kofelverodest jol" szakihoz es megreparaltatom a felverodest.
- idovel kicsereltetem a szelvedot, amugy is karcosan vettem, az elozo tulajdonos rendesen szetkarcolta a szelvedot az ablaktorlo lapatok szelevel (van ket szep izmos iv a szelvedoben).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése