2018. szeptember 24., hétfő

Haladok a dobozossal csak ugy lepillantok a muszerfalra es latom, hogy eg a vizhomerseklet lampaja.
Na mondom egyre jobb, eloszor a gumi, most meg ez.
Ahogy tudtam felrealltam, felnyitottam a motorhazatetot, ovatosan lecsavartam a hutoviz beonto nyilas kupakjak.
Vagy 2 percig csak sziszegett, sistergett, omlott a goz a kupak mellett, mire annyira lement a nyomas, hogy nyugodtan le tudtam tekerni a kupakot.
Meg szerencse, hogy volt nalam egy kicsit megivott masfel literes asvanyviz, abbol beletoltottem az egesz flakont a tartalyba, majd visszacsavartam a kupakot es mentem tovabb.
Kozben neztem a lampat, hogy hatha ujra kigyullad, de nem izzott fel.
Menet kozben beugrottam egy boltba es vettem ket masfeles asvanyvizet.
Az egyiket szinte teljesen bele tudtam onteni a tartalyba, a maradekot meg magamba toltottem es folytattam az utam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése